sexta-feira, 1 de maio de 2009

Siricutico coçador

Agora,olha o que eu achei,para quem, como eu, que não sossega o facho nunca!Siricutici coçador
Fiquei pensando, que tal uma seafarm?Afinal, criar peixe não é tão dificil assim!
olha o que eu achei...
Openness to Investment – Both public and private sector leaders have declared Guyana ‘open for business’. Foreign investors receive the same treatment as domestic investors. Guyana provides an array of across-the-board investment incentives, including a flat business tax rate, tax holidays, waivers of customs duties, export tax allowances, and unrestricted repatriation of profits, as well as additional incentives in priority export sectors. Furthermore, Guyana’s investment promotion agency, GO-Invest, provides effective support to investors before, during and after an investment has been realized.
Ahhhh, lá vou eu pra internet de novo!
Quer ser meu sócio?

Nenhum comentário:

Arquivo do blog

NeoCounter